PRZERWA W DOSTĘPIE D0 USŁUGI EXPRESS ELIXIR, BLIK w dniach 21-24 czerwca br.
10-06-2024
Szanowni Państwo,
W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych w infrastrukturze dostawców, w dniach 21-24 czerwca br., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony.
Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą szczegółowe informacje. termin
Funkcjonalność / usługa
Jakie ograniczenia wystąpią w usługach?
W sobotę 22.06
w godzinach 06.00-12.00
Moje ID
Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości wymaganego do autoryzacji takich czynności jak np. załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty lekarskiej, itp.
BLIK – transakcje z wykorzystaniem
6-cio cyfrowego kodu
Niedostępne będą płatności oraz wypłaty w bankomatach
Przez cały weekend
od 21.06, godz. 17.00 do 24.06, godz. 6.00
BLIK – przelewy na telefon
Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon
Przelewy Express Elixir
Brak możliwości realizacji przelewów, w tym przelewów natychmiastowych
Transakcje walutowe
Brak możliwości sprawdzania kursów walut.
Wnioskowanie o świadczenia socjalne realizowane za pośrednictwem platformy Eximee
Zablokowanie możliwości składania wniosków o świadczenie Rodzina 800+, 300+
Transakcje kartami debetowymi– płatności oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian.
Zachęcamy do zaplanowania wszelkich ważnych operacji bankowych przed lub po podanych datach.
Dziękujemy za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzają i liczymy na zrozumienie, jeśli napotkają Państwo niedogodności w trakcie przeprowadzanych zmian.
Bank Spółdzielczy w Strzyżowie, ul. Słowackiego 36, 38-100 Strzyżów, NIP 8190002100, Regon 000507584 Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000099392, SWIFT POLUPLPR