Kwalifikowany podpis elektroniczny Szafir

Promocja! 7% rabatu na zamówienie z naszym kodem
Wiemy, jak ważne jest dziś dla klientów, a także pracy samej firmy i urzędu, załatwianie spraw online – w dowolnym miejscu i czasie. Dlatego rozszerzyliśmy naszą ofertę o możliwość odbioru certyfikatu w naszych placówkach. Podpis elektroniczny usprawnia kompleksowe zarządzanie dokumentacją, w tym ustandaryzowany i w pełni cyfrowy obieg pism. Umożliwia sprawne podpisywanie faktur, przedłużanie i podpisywanie umów i aneksów, autoryzowanie płatności czy podpisywanie dokumentów pracowniczych. Pozwala wyeliminować dokumenty papierowe, jednocześnie zachowując ich moc prawną. W ofercie KIR są dwa warianty e-podpisu: Szafir, czyli kwalifikowany podpis elektroniczny z czytnikiem i kartą, oraz mSzafir – podpis dostępny w wersji mobilnej, z którego można korzystać na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu. Oba rodzaje podpisu można zintegrować z wewnętrznym systemem danej instytucji czy firmy. Podpis elektroniczny Szafir można zamówić online i odebrać w oddziale naszego banku – obecnie oferujemy 7% rabatu na takie zamówienie z kodem: BSSTRZYZOW7
Jeśli zastanawiacie się Państwo jak odciążyć swoich pracowników, ułatwić obsługę klienta i zredukować zużycie papieru i energii, warto zapoznać się z zaletami pieczęci elektronicznej. E-pieczęć jest wydawana dla podmiotów posiadających osobowość prawną, m.in. firm, organizacji, jednostek samorządu terytorialnego oraz innych urzędów administracji publicznej i zawiera ich dane weryfikacyjne (adres, NIP, REGON). Podobnie jak podpis elektroniczny e-pieczęć potwierdza formalny charakter dokumentów i gwarantuje ich skutki prawne.
Zachęcamy do zapoznania się z ofertą KIR dostępną na stronie: www.elektronicznypodpis.pl. W razie pytań lub potrzeby uzyskania dodatkowych informacji czy umówienia spotkania, dołączamy kontakt do Regionalnego Centrum Sprzedaży KIR w Rzeszowie tel. 17 853 88 95, email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Życzymy sukcesów we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań cyfrowych w codziennej działalności.
Szczególy usługi
Podpiszesz nim cyfrowo dowolne dokumenty, w każdym formacie. Podłączany do komputera zestaw z czytnikiem i kartą pozwoli Ci złożyć podpis na fakturze, aneksie czy umowie kupna-sprzedaży.
Zapoznaj się z ofertą kwalifikowanych e-podpisów na www.elektronicznypodpis.pl
Co zyskasz dzięki podpisowi elektronicznemu Szafir?
-
Mniej kosztów, więcej czasu – zaoszczędzisz pieniądze i czas, do tej pory marnowane na wypisywanie, drukowanie i przesyłanie dokumentów w tradycyjnej formie.
-
Wygoda i użyteczność – podpiszesz dowolną liczbę dokumentów w kilku prostych krokach i zajmie Ci to tylko moment.
-
Gwarancja prawna – kwalifikowany podpis jest równoważny pod względem skutków prawnych podpisowi własnoręcznemu. Dokument opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest honorowany zarówno w Polsce, jak w i Unii Europejskiej. Podpisywane dokumentu możesz dodatkowo uzupełnić o kwalifikowany znacznik czasu, dający prawne potwierdzenie daty istnienia dokumentu.
-
Dbałość o środowisko – zapomnisz o kupowaniu papieru i tuszu do drukarki, dbając tym samym o drzewa, czyste powietrze i całą naszą planetę.
Szafir to podłączany do komputera zestaw z czytnikiem i kartą, dzięki któremu można podpisywać cyfrowo dowolne dokumenty, w każdym formacie.
Z kolei mSzafir to całkowicie mobilny podpis elektroniczny, z którego można korzystać na każdym urządzeniu z dostępem do Internetu, bez konieczności używania karty i czytnika. mSzafir jest pierwszym na rynku, dostępnym w pełni online, kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Klienci weryfikują swoją tożsamość za pomocą własnej bankowości elektronicznej i dzięki temu mogą uzyskać podpis bez konieczności osobistej wizyty w placówce. Usługa KIR jest jedynym e-podpisem na polskim rynku, dostępnym w wersji jednorazowej, czyli przeznaczonej do podpisania jednego dokumentu.
Do czego wykorzystasz e-podpis?
Kwalifikowany podpis elektroniczny można wykorzystać wszędzie tam, gdzie stosuje się tradycyjne pisma, np. w kontaktach biznesowych czy z administracją – do sygnowania deklaracji ZUS, rozliczeń podatkowych, wymiany dokumentacji z GUS, GIIF, KRS, JPK. Korzystając z e-podpisu, można także zgłosić narodziny dziecka czy uzyskać odpis aktu z urzędu stanu cywilnego, a także zawrzeć umowę cywilno-prawną, kontrakt, złożyć ofertę handlową czy zamówienie.
E-podpis sprawia, że pozornie skomplikowane operacje można załatwić w pełni zdalnie i błyskawicznie – bez konieczności drukowania, skanowania czy wysyłania wrażliwych dokumentów pocztą tradycyjną. Dokumenty podpisane elektronicznie mają taką samą moc prawną, jak ich papierowe odpowiedniki. Kwalifikowany e-podpis od KIR gwarantuje zachowanie najwyższych standardów bezpieczeństwa i zgodność z unijnym rozporządzeniem eIDAS, co sprawia, że podpisany dokument jest respektowany we wszystkich krajach członkowskich Unii Europejskiej. Ułatwia to m.in. udział w europejskich postępowaniach przetargowych.