Skip to main content
  • BLIK - zobacz jakie to wygodne

    BLIK - zobacz jakie to wygodne

    blik1BLIK - zobacz jakie to wygodne

    W Aplikacji mobilnej Nasz Bank dostępne są usługi BLIK. Dzięki nim możliwe jest przeprowadzanie transakcji (wypłaty i płatności za zakupy) z wykorzystaniem sześciocyfrowego kodu wyświetlanego w aplikacji mobilnej, który służy do akceptowania operacji na telefonie. Transakcje BLIK są bezpiecznewygodnerealizowane szybko bez zwłoki i pozbawione ryzyka przechwycenia przez niepowołane osoby danych klienta. W trakcie akceptacji transakcji klient ma ponowną możliwość weryfikacji jej na ekranie telefonu. Usługi BLIK dają możliwość przeprowadzania transakcji przy użyciu smartfona, bez konieczności posiadania przy sobie kart płatniczych.

    W ramach usług BLIK w Aplikacji mobilnej Nasz Bank klienci mają możliwość: wypłacania gotówki w bankomatach, płacenia za zakupy w sklepach internetowych i stacjonarnych przy użyciu terminali płatniczych.

    Gdzie i jak korzystać z usług BLIK ?


    Wypłaty z bankomatu bez karty

    W celu wypłaty w bankomacie należy wybrać metodę wypłaty środków BLIK, a w Aplikacji mobilnej Nasz Bank wygenerować kod BLIK, przepisać go na klawiaturze bankomatu, a następnie zatwierdzić operację na ekranie telefonu. Wysyłając kod BLIK innej osobie, można również przekazać środki osobie znajdującej się w innym miejscu, np. dziecku lub znajomemu.

    Płatności w sklepie stacjonarnym

    Aby dokonać płatności w sklepie należy poinformować sprzedawcę o wyborze tej opcji, przejść do Aplikacji mobilnej Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na terminalu płatniczym, a następnie zatwierdzić transakcję w aplikacji. Dzięki takiej formie płatności klient zyskuje nie tylko czas, ale także poczucie bezpieczeństwa i możliwość dodatkowej weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.

    Płatności w sklepie internetowym

    Aby dokonać transakcji w sklepie internetowym, wystarczy włączyć Aplikację mobilną Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na stronie sklepu i zatwierdzić. Czynności te są znacznie szybsze i wygodniejsze, niż logowanie do banku i ręczne autoryzowanie płatności. Dodatkowo klient ma możliwość weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.

    Jak aktywować usługi BLIK ?

    Proces aktywacji przedstawiamy na przykładzie wersji aplikacji dla urządzeń z system Android. Aktywacja dla urządzeń z systemem iOS jest analogiczna.


    1. Zaktualizuj aplikację "Nasz Bank" w sklepie Google Play

    2. Zaloguj się do aplikacji i wejdź w opcje "Ustawienia"

    3. Wybierz opcję "BLIK" i przesuń suwakiem na tryb "Włączony", a następnie ZAPISZ ustawienia

    4. Zaakceptuj dyspozycję wpisując e-PIN lub używając cech biometrycznych i korzystaj z usług BLIK.

    Dołącz do milionów zadowolonych użytkowników !

    Centrala

    38-100 Strzyżów, ul. Słowackiego 36
    tel./fax +48 17 276 00 60, +48 17 276 10 10

    kontakt info

    Oddział Czudec
    38-120 Czudec,
    ul. Jasielska 9
    tel./fax +48 17 2771 017  
    +48 17 2772 298

    Oddział Frysztak
    38-130 Frysztak,
    Pl. Św. Floriana 9
    tel./fax +48 17 2777 904,
    +48 17 2777 049

    Oddział Niebylec
    38-114 Niebylec,
    Niebylec 170
    tel./fax +48 17 2773 079,
    +48 17 2773 455

    Oddział Wiśniowa
    38-124 Wiśniowa,
    Wiśniowa 150
    tel./fax +48 17 2775 984,
    +48 17 2775 981

    Filia Strzyżów
    38-100 Strzyżów, ul. Rynek 4, tel. +48 17 222 75 51

    Zapraszamy do wszystkich Placówek Banku Spółdzielczego w Strzyżowie w godzinach:
    pon. - pt.:     8:00 - 15:45 
    sobota: nieczynne

    Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO), Bank Spółdzielczy w Strzyżowie informuje, że:
     
    1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Strzyżowie z siedzibą: ul. Słowackiego 36, 38-100 Strzyżów.
    2. Z Inspektorem ochrony danych osobowych w Banku Spółdzielczym mogą Państwo skontaktować się pod adresem poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., oraz tel. 17 2761010.
    3. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zamieszczone zostały na stronie internetowej Banku Spółdzielczego www.bsstrzyzow.pl oraz w placówkach Banku.

    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Strzyżowie, ul. Słowackiego 36, 38-100 Strzyżów, NIP 8190002100, Regon 000507584 Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000099392, SWIFT POLUPLPR